söndag 26 februari 2012

Presenterna...

Så här såg kvällens kalastårta ut. En typ av glasstårta med kladdkakebotten...mmm, smaskens!


Paketöppning! Vilhelm hjälpte gärna till. Jag fick många fina saker, bland annat;


Denna vackra glasklocka med tillhörande glasfat.


Glasburkar och en glasflaska...perfekt att placera i skafferiet.


Djupa tallrikar och äggkoppar till serien jag samlar på.



Godkväll!

Tack för gratulationerna från er=)!

Igår kväll hade vi ett riktigt trevligt kalas med närmaste familjen. Vi bjöd på 3-rätters bestående av räkpannacotta, fläskfilé/hasselbackspotatis och glasstårta.
Jag fick finfina presenter som ni ser på bild ovan, även ett presentkort på ikea.
Vilhelm hade sovit extra länge på dagen för att orka vara uppe lite senare...och det gick bra om man säger så. Han ville inte alls gå och lägga sig när det var så roligt att ha kalas.


Idag har vi haft en riktig slappardag, härligt.

4 kommentarer:

  1. Stoooort grattis på din födelsedag!! Så fin bloggerska och så vackra presenter!!! Och så supersöt liten kille som ville hjälpa till :))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Hej Clara!! Grattis i efterskott!:) Attans att jag missade det i måndags..:) Tack för senast!! Alltid lika roligt att titta in på din blogg!:) Ha en fortsatt bra vecka så hoppas jag vi ses snart! Kraaam Sabina

    SvaraRadera
  3. Hej! Men vad roligt att du skrev en liten rad till mig så jag kunde hitta hit! Så fint NI Har det!!
    Tårtan ser helt ljuvlig ut. Vill du dela av dig receptet?

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Stort grattis i efterskott!!
    Va mycket fint du fick!
    Så fint du gjort o va kul att få se dig på lite bilder! =)

    Ha det bra!

    Kramar Liza

    SvaraRadera