tisdag 11 september 2012

Nya kuddar...



Nytt tyg från Panduro till kuddarna.



I bakgrunden köket.



Jag klädde mina stolar i vitt tyg, då passar ju alla kuddar till.



En bild från helgens besök på Astrid Lindgrens värld.


Hej!

Hoppas ni mår bra! Här hemma är vi ett gäng småförkylda och trötta familjemedlemmar. I helgen var vi dock ganska pigga och då passade vi på att  göra ett mycket roligt besök på Astrid Lindgrens värld. Det var väldigt uppskattat av Vilhelm. Att leka i de små husen var nästan roligast...och att träffa Pippi  var inte så dumt det heller. 

Jag berättade ju om att jag beställt tyg från Panduro. Nu har jag börjat sy lite av dessa tyger. Hittills har det blivit ett par kuddar. Tyget på bild heter Pernille Lin Grey och jag gillar verkligen de dova färgerna och blommönstret. Jag tror att kuddarna ska få ta plats i soffan i vardagsrummet.


2 kommentarer:

  1. Men vilka jättefina kuddar!! Tyget är helt underbart!! Och vilken vacker tapet i inlägget nedan (ja föresten på flera av dina väggar i huset), Sååå läckert att bryta av med lite färg och mönster på väggarna:))))

    ps. du har ordverifiering, går att ta bort om du vill:))

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Kuddar kan man nog inte ha för många av =)
    Jättefina <3 Kram och ha en toppen dag

    SvaraRadera