måndag 3 september 2012

Nytt på väggen...



Lite nytt på väggen i vardagsrummet.



Jag tycker det är fint att blanda foton, speglar och ljus.



En ny bur på bordet i vardagsrummet.



Vi trivs bra i vår nya soffa!

Hej!

Idag är jag hemma med familjens sjukling (ska dock åka till jobbet en sväng framåt eftermiddagen).
När Vilhelm sov idag passade jag på att greja lite i vardagsrummet. Jag har planerat det länge, men inte riktigt kommit till skott. Jag är väldigt nöjd med vår bruna fondvägg här i vardagsrummet men det fattades ändå något på väggen kände jag. Nu har jag satt upp några vita fotoramar (inga kort i än, men det kommer), en gammal guldig fotoram, en guldig spegel och ett par vita ljushållare. 
Gardiner och nya kuddar är på väg till detta rum också, så nu när hösten kommer så tror jag att jag har fått till en riktigt mysig känsla här inne.


1 kommentar:

  1. Jaså det har blivit några hål i väggen nu...! ;)
    Blev jättefint o så mysigt i erat vardagsrum!

    Krya på sig till lilleman!

    Kram Liza

    SvaraRadera