söndag 16 september 2012

Söndagsfrukost!







Hej!

Idag njöt vi av pannkakor till frukost, det gillas förstås av hela familjen. Att äta lite extra god frukost på helgerna är lyxigt. 

När vi satt i matsalen och åt sken solen så härligt och det kändes som att det skulle bli en fin höstdag. Tyvärr blev det istället mulet och kallt resten av dagen. Men förstås har vi varit ute lite ändå. Vi var i skogen och plockade lite lingon (med betoning på lite) och klättrade på stenar.

Till eftermiddagsfikat bakade Vilhelm och jag en sockerkaka...han hänger alltid på när det är bakning på gång. Att unna sig lite gott fika på helgerna är ju alltid trevligt=).

Snart måndag igen...hoppas ni får en bra vecka!

5 kommentarer:

  1. Lyxfrulle! Här blev det en hårdbrödmacka på stående fot, haha!! Mysigt värre! Kunde inte hålla mig från att gå ner och renovera fort! Kram!

    SvaraRadera
  2. Fastnade här på din blogg ikväll. Sambon är måttligt nöjd på mig vid detta laget då han försökt kolla på Beck-filmen samtidigt som jag ville visa honom allt fint på er blogg! Ni har ett väldigt inspirerande hem!!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Clara!
    det där såg ju hur mysigt ut som helst!
    Här händer det inte ofta att vi äter frukost tillsammans längre..:( Barnen sover ju så himlans länge på helgerna så jag hinner svälta ihjäl om jag ska vänta på dem..
    Ert badrum är som en dröm..;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilket fint hem ni har! Kom in på din blogg då jag söker efter kakel till vårt nya kök. Måste bara få veta vad ert kakel heter och vilken leverantör? Jag vill ha!!:)
    Vore tacksam för snabbt svar.

    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Malin!

    Tack=)! Va roligt att du hittade hit. Kaklet i köket kan verkligen rekommenderas och det kommer från Höganäs. Tyvärr har jag helt glömt vad det heter. Jag har försökt leta på deras hemsida, men kan inte riktigt hitta det=(.

    Lycka till med ert nya kök! Ha det bra!
    Hälsningar Clara

    SvaraRadera