tisdag 7 oktober 2014

Tapeten i vardagsrummet




Hej!


Här kommer den utlovade bilden från tapeten i vardagsrummet. Som sagt, jag gillar verkligen att vi har tapeter i varje rum. Dock bara en vägg per rum - i övrigt är allt vitt. 

På väggen över soffan hänger en gammal tavla med kungar på, en spegel och en tom guldig ram. 
Soffan är en Howard-modell i ett beigt tyg, från Trademax. 
Golvlampan har jag köpt på loppis.
Kristallbollen i taket kommer från Ellos. 

Här hemma börjar förkylningsbacillerna smyga sig på igen. Å, jag vill verkligen inte blir förkyld nu igen. Vi har redan haft vår omgång tycker jag. Den hade vi i augusti när barnen skolades in på förskolan. 
Men ikväll känner jag mig faktiskt lite hängig, precis som att det är något på gång. Hoppas det vänder.

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar