torsdag 5 februari 2015

Reportage om oss














Hej!


I dag är vi med i tidningen "Allas". Ett reportage om vårt nybyggda hus och liv på landet. 

Det var förra året i mars som fotografen Ann-Charlotte Andersson var här (besök gärna hennes blogg Mitt liv på landet).
Hon fotade en massa här hemma och vi hade en riktigt trevlig dag. Jag kommer ihåg att jag hade städat, fixat och donat allt jag bara kunde inför hennes besök. Kvällen innan hon skulle komma dukade jag i matsalen och piffade i varje litet hörn. Jag hade även ordnat så att pappa kunde hämta Vilhelm på förskolan (jag var ju mammaledig med Sigrid då) och sedan tog han med sig båda barnen hem. Det kändes inte riktigt aktuellt att utmana ödet och ha dem med under fotograferingen. Dock kom pappa hem med dem mot slutet, så att även de fick vara med på ett par kort. 

Det är verkligen på barnen man ser att det är ett år sedan som reportaget gjordes. 
Själv ser jag ju lika ung ut;). 

Nu är det helg, yes!!
Ha en härlig fredag!

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar