måndag 4 maj 2015

Lite grått i köket


Ett grått fårskinn från Ikea i karmstolen. Dörren leder till vårt platsbyggda skafferi.


En glasklocka på en silverbricka. I bakgrunden vårt platsbyggda vitrinskåp.


Farmors gamla vävda trasmatta på golvet. Grå och vita kuddar på sittbänken.


På det lilla bordet en kandelaber från PB Home och en Mårbacka i en grå urna.

Hej!


Här i köket är det mycket grått nu. Jag är inne i en grå period. Det kan låta tråkigt, men jag menar det på ett positivt sätt. Gillar det mesta som är grått.
I helgen var vi på Ikea en sväng och då blev det både grå lampor och grå gardiner inhandlade :).

I min vita karmstol som är ett loppisfynd har jag lagt ett grått fårskinn (från Ikea det med). På sittbänken ligger många grå kuddar (bland annat från Knorkan). Jag gillar dessutom mina grå krukor här i köket, vårt grå kakel osv....

Är lite sugen på nya taklampor hit till köket...kanske grå;). Eller svarta. Man får nog säga att jag är inne i en svart period också. Men även det på ett positivt sätt!
När vi var i Kalmar igår inhandlades en burk med svart vintage paint från Jeanne d´Arc Living. Är sugen på att gå loss med den lite här och var:).
Får se vad jag börjar med.

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar