lördag 27 juni 2015

En rolig nyhet



För ett par veckor sedan hade vi besök av en fotograf och en stylist...


...de tog otroligt många fina bilder.


Hej!


Hoppas ni mår bra!

För ett par veckor sedan hade vi som sagt besök av en fotograf och en stylist. De tog massor av fina bilder. Och tur med vädret hade vi den dagen, solen sken som bara den.

Som jag skrev i förra inlägget hade jag fått ett roligt mejl häromdagen. I det mejlet stod det att resultatet av bilderna från vårt hem blev att vi kommer med i en stor inredningstidning nästa 
sommar ;).
Såå spännande!

Jag som älskar att fixa och dona i mitt hem och har inredning som mitt största intresse blir så himla glad för detta.

Vilken härlig dag det blev idag. Att solen skiner gör ju så himla mycket!
Vi började med att äta frukost på altanen. När vi äter frukost på altanen sitter vi alltid i soffan vi köpte på Ikea förra året. Soffan står i den änden av altanen där vi har morgonsol. Soffan är dessutom väldigt lätt och smidig att flytta, så när man vill njuta av kvällssolen är det bara att vända på soffan.

Tyvärr fick vi en sjukling här hemma idag, Vilhelm fick feber, så eftermiddagsplanera blev lite ändrade. Men det slutade bra i alla fall då jag och en kär vän möttes i Berga och fikade istället. 
Jag åt den ljuvliga banankolapajen - den är så god så det går bara inte att beskriva;).
Att träffa en god vän och prata "ikapp" en massa (och dessutom i lugn och ro), det var verkligen ljuvligt. 

Nu hoppas vi att sjuklingen är bättre imorgon, för då har vi ju också lite planer.

/Clara



2 kommentarer:

  1. Fantastisk att ses och dessutom i lugn och ro som sagt�� Kämpa på med jobbet de sista veckorna så ses vi snart igen! Kramar��

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit då jag läste ett inredningsreportage om er i Hemmets veckotidning nyligen. (eller var det kanske hemmets journal?) Vackert hem ni har! Undrar hur ni behandlat era trägolv? Är det skurgolv eller? Hälsn. Heidi

    SvaraRadera