fredag 10 juli 2015

Semester!



Barnstol från Ikea. 
På golvet ligger vårt husdjur;)...precis lagom mycket jobb med den hunden:).

Taklampor från Ikea.

En blandning av ljusstakar och lyktor.


Den ärvda blå fåtöljen och en vit loppisstol.


En bukett med rosor och pioner.


Vårt hemmabyggda vitrinskåp.


Fårskinn från Ikea. En blandning av kuddar på sittbänken.





Hej!


Ni kan förstå att jag är nöjd över mina pioner och rosor va;)?...eftersom att de får vara blickfånget även i detta inlägg.
Det är ju bara helt underbart att gå ut i trädgården och knipsa av några vackra blommor. Nu står det en bukett i köket, en i matsalen och en i tv-rummet uppe. 

Det mesta är sig annars likt här i köket. Har inte ändrat så mycket på bord och bänkar på sistone. Är rätt nöjd med hur vi har det nu (fast det brukar ju förstås inte hindra mig från att göra om;))
Det jag funderar mest på är väl kanske nya taklampor över köksbordet. Har sett så snygga i en inredningsaffär i Kalmar. Får se hur det blir:).

Nu mina vänner har jag äntligen lite semester. Vilken känsla:).
Men dagen idag är en sådan dag då jag är fruktansvärt trött. Det brukar ju bli så när man slappnar av.
Hoppas på mer energi imorgon.
Och vädret gör ju inte saken bättre, usch vilken kall och grå dag. Men vi hoppas på sommar och sol imorgon igen.

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar